piątek, 1 lipca 2016

Zapowiedź!!!

Wiem... Jestem zła, okropna i wredna, ale nie mam czasu nic dodawać. Przez rok szkolny musiałam się uczyć, bo jednak dostanie się na medycynę wymaga bardzo dużej pracy i nie mogę sobie pozwolić na siedzenie przy photoshopie, jak mam zadane 50 zadań obliczeniowych z chemii :/. Bardzo Was przepraszam. Mam nadzieję, że przez te wakacje zdołam częściej wstawiać posty, ale nie wymagajcie od mojej osoby wiele :D. Aktualnie sama prowadzę bloga i jest ciężko najbardziej w czasie roku szkolnego, dlatego bardzo proszę zgłaszać się do zakładki "nabór". Nie wiem może wiele od Was wymagałam, ale teraz po prostu chcę odpalić bloga tak naprawdę, więc przyda się KAŻDA dodatkowa pomoc! Zgłaszająca się osoba musi tylko potrafić pisać kody, wycinać postać w gimpie, czy photoshopie i może trochę musi mieć ogarniętą kompozycję, ale to naprawdę przyjdzie z czasem, tylko żeby prawidłowo wycinała postacie bez ucięcia ręki, nogi, czy twarzy :D. Bardzo proszę, jeśli ktoś chce dołączyć, to nawet niech się nie zastanawia i piszę na mój mail :)
Dobra koniec tego gadania przejdę do rzeczy :D. Przygotowałam kilka buttonów urodzinowych z okazji zbliżających się drugich urodzin Graficznej Przystani. Będzie mi naprawdę bardzo miło, jeśli ktoś wklei jeden z nich na swoim blogu! Być może znajdzie się dla takiej osoby paczka niespodzianka, aczkolwiek nie obiecuje, bo nie wiem, czy to wypali z moją organizacją i weną ;). 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz